tisdag 20 december 2011

Utvecklande eller ej..

Har haft en och en halv timmes så kallat utvecklingssamtal idag, eller snarare ett "lärakännalite"-samtal med min nya närmaste chef. Det var väl trevligt, men klychor saknas det inte. Vi kom i alla fall överens om att det blir nog bra det här, så småningom...

Jag har ju jobbat så otroligt länge på samma ställe och jag vet inte vilken omorganisation i ordningen det här blir. Har tappat räkningen, men det här blir nog den som är störst. Förhoppningsvis blir det den sista innan jag lämnar in mina pinaler om några år.

Julen närmar sig med stormsteg och det är inte utan att jag tycker det är ganska behändigt att ha en sjukskriven make hemma, som kan sköta förberedelserna. Vi brukar ha ett julbord i alla enkelhet, men lik förbaskat blir det mycket mat. Eftersom det ska vara anpassat till mitt vegetariska kosthåll, så blir det lite annorlunda än ett traditionellt julbord.

Inga kommentarer: