onsdag 7 december 2011

Det verkar ordna sig...

Jag kanske inte ska ropa hej ännu, men förkylningen verkar inte bryta ut. Det har gått bra att jobba, men det verkar lite som lugnet före stormen. Den värsta trafiken blir säkert i julveckan.


Nu ligger det pepparkakor i frysen, rena trolleritricket. Där finns till och med två stora pepparkakshjärtan, som ska hänga i fönstret i röda sidenband. Han är bra händig, min man.


Skaffade mig ett Twitter-konto idag, vad jag nu ska med det till..Blev lite inspirerad av äldsta barnbarnet, och det är väl aldrig fel att försöka hänga med. Blogg, Facebook och Twitter...Var ska det här sluta.

Jag har funderat lite på vad som händer med allt det där om, eller snarare när jag trillar av pinn. Vem ska radera det eller kommer det att finnas kvar i cyberrymden för alltid? Djupa frågor, som jag får forska i en annnan dag. Nu är det sovdags.

Inga kommentarer: