onsdag 11 april 2018

Nu är det vår!

Äntligen lite värme! Än har jag inte sett några blåsippor, för mig ett ordentligt vårtecken. Cyklarna är i alla fall fixade och jag har tagit en liten tur.

Idag var jag i Til-skogen, min favoritskog, men det är fortfarande väldigt lerigt på stora stigen. Inte en enda liten blåsippa!

I natt har jag sovit ensam. Det är flera år sen jag gjorde det, men det gick bra. Jag är nog lite mörkrädd. Maken har varit på en Åbo-kryssning med gamla kollegor. 

Vet inte om jag nämnt min höft/lår-skada, men jag får elbehandling med akupunktur för den. Jag anser att den uppstod vid träning, men sjukgymnasten delar inte min mening. Huvudsaken att jag blir helt återställt, så jag kan börja träna igen. Dessutom kan jag inte gå så snabbt som jag vill, till makens stora förtjusning. 




Två bilder från dagens skogspromenad.


Sen måste jag bara visa en fantastisk öppning på Wordfeud. Matchen är mot maken som nästan alltid vinner över mig. Inte den här gången😊

Inga kommentarer: