onsdag 12 april 2017

Mycket har hänt!

Den 7 april skedde ett förmodat terrordåd på Drottninggatan i Stockholm. En lastbil forcerade gatan och dödade 4 människor!

Maken och jag befann oss i Rosersbergsparken vid den tidpunkt dådet skedde. De här bilderna tog jag under den vandringen. Bland annat första vitsippan.







När jag senare på kvällen var ute på min motionsrunda hamnar jag mitt i ett polisingripande. Det visar sig att det är chauffören som framförde lastbilen! Även då var kameran med.



Igår tecknade jag avtal med ett gym. Det ska bli skönt att även börja styrketräna. Motionsträningen rullar på samtidigt som jag går in mina nya vandringskängor. De måste vara ordentligt ingångna när det blir dags för fjällvandring.

Vi är inne i påskveckan nu. Ett påskägg är ordentligt påfyllt åt Yrvädret. Lilleman får vänta några år. 





Inga kommentarer: