fredag 19 oktober 2012

Det blir inte alltid som man tänkt sig..

Häromkvällen/natten blev jag sittande med maken 8 timmar på akuten. Jag beundrar personalen där, vilken arbetsbelastning dom har! Och jag kan tänka mig att det är än värre på helgerna. Med nattvaket kom en trött dag, när jag hade hand om Lilla Yrvädret. Det gick bra det också men sen sov jag som nerklubbad och kunde inte träna som jag tänkt idag. Ny friska tag imorgon!

Lyssnade färdigt på en mycket bra bok idag. Änglarnas svar, av Stefan Einhorn. Den här gången har han skrivit en roman, han har varierat sig, den mannen. En sinnrikt skriven bok, som är spännande från början till slut. Sen har jag läst en mer lättviktig bok, Drömmen förde dig vilse, av Anna Jansson. En deckare som jag läste enbart för att den utspelar sig på Gotland, på platser där jag varit och till och med bott.

Inga kommentarer: