tisdag 22 juni 2010

Nya tag..


Jag vet inte för vilken gång i ordningen jag har tagit upp min QiGong-träning. Jag vet ju att jag mår så bra när jag regebundet tränar, men så lägger jag av igen. Den här gången ska jag försöka hålla i, det är bara en halvtimme om dagen, det måste väl gå att plocka in någonstans...Nu har jag i alla fall hållit på några dagar och det är precis vad en stel kropp behöver.


Midsommaren närmar sig och jag kan inte låta bli att tänka på förra året när vi firade uppe i Dalarna. Det är med vemod jag tänker på att det Paradiset inte längre är tillgängligt för mig, men det finns väl andra paradis här i världen. Jag lägger in en bild på några lyckliga ungdomar som har barnasinnet kvar hur tuffa och stora dom än vill vara. Dom ungdomarna är också historia som ett par, men finns i allra högsta grad kvar ändå! Jag undrar vad dom gör i midsommar.

Inga kommentarer: