söndag 13 juni 2010

Frustrerad...


Blir hela tiden nerkopplad när jag är inne i mitt favoritspel på nätet, Betapet! Det är ju inga pengar det rör sig om, men surt förvärvade poäng. Undrar om det beror på min uppkoppling ikväll, eller deras sajt..I-landsproblem!


Läste färdigt Håkan Nessers senaste, De ensamma, häromdagen. Jag blir aldrig besviken på honom, och som jag skrivit tidigare, han har en härlig, torr humor mitt i allt elände. Började genast lyssna på en kortis, skriven av honom, Hur jag tillbringar min dagar och mina nätter.


Sen är det mitt tittande på engelska serier. Det har blivit ett evighetsprojekt, eftersom min kollega förser mig med serie efter serie, den ena bättre än den andra. Dessutom fick jag låna filmversionen av Sherlock Holmes, regisserad av Guy Ritchie. Den var riktigt bra! Den gode Sherlock var onekligen inte riktigt klok.

Inga kommentarer: