torsdag 8 mars 2018

Och så var det mars...

Vintern håller i sig. Just nu snöar det för fullt och några minusgrader. 

Nu är jag inne på min tredje Harry Potter-bok! Jag lyssnar på engelska och uppläsaren är geniet Stephen Fry. Jag är tveksam om jag ska se filmerna sen, då kanske jag blir besviken. Böckerna är suveränt bra. Hon måste ha en makalös fantasi den goda J.K Rowling. 

Nu har jag snart varit pensionär i ett helt år! Tiden går så fruktansvärt fort. Det har varit ett bra år, men senaste månaden har jag inte tränat pga en skada i höft/lår. Förmodligen en överbelastningsskada. Man får inte vara för ivrig tydligen. Går det inte över får jag väl kontakta en sjukgymnast.


Lilleman hittade en väldigt trasig bil i snön. Mycket intressant!


 Liten sagostund innan sänggående. Storasyster läser gärna.


Vi såg ett gäng vackra sidensvansar häromdagen. Svåra att fånga på bild.

Inga kommentarer: