tisdag 5 september 2017

September..

I helgen har vi roat oss med att sälja några prylar på Blocket. Det har gått riktigt bra. Den första, en TV sålde vi fem minuter efter att annonsen publicerats! Det gäller att inte ta för mycket betalt helt enkelt. Några saker ligger fortfarande kvar och där går vi nog bet.

Igår fyllde yngsta dottern år. Tiden går, som jag konstaterar varje dag. 

Idag har vi gjort årets segeltur med grannens båt. En härlig seglats på några timmar med fika och mycket frisk luft. Yrvädret ser alltid fram emot det här och i år fick hon själv styra båten när vi gick med motor. 

Träningen har kommit igång så smått. Det känns bra och behövligt. Promenader har jag ju tagit hela tiden, men det krävs styrketräning också. Idag lyckades jag, när jag var ensam i lokalen, luska ut hur träningscyklarna fungerar. Det är alldeles för mycket elektronik och blinkande knappar för min smak. 

Måleriarbetet har börjat på terrassen. Man underhåller verkligen det här huset. Bostadsrättsföreningen firade 30 år i lördags. Fest i stort partytält, men vi var inte med, torrbollar som vi är. Men vi hörde att de hade kul.

Inga kommentarer: