måndag 29 juni 2015

Sommarn är här igen..

Några skapliga sommardagar nu. Hoppas för alla semesterfirares skull att det håller i sig. Dottern har semester och Lilla Yrvädret också. Det gäller att tänka på vad man lovar angående aktiviteter, för allt noteras i en liten fyraårings skalle. Själv har jag lyckats få in en sexdagarsledighet, så jag tänker hänga på om det händer nåt kul. På allas vår önskelista står Skansen, så det blir det nog om vädret så tillåter.

Har suttit i chat med Telia en stund. Alla dessa lösenord! Jag försöker få ett till Telia Wifi, även kallat Homrun, men det har varit helt omöjligt att få till det. Nu har jag äntligen ett långt krångligt som jag ska testa på jobbet imorgon. Det är ju synd att slösa på sin egen surfmängd när man kan få gratis utanför hemmet. Återstår att se om det fungerar. Som sagt, alla dessa lösenord kan göra en helt prillig. Jag har ett bra ställe (på mobilen) där jag lagrar det, men tänk om jag förlorar den! Måste tänka ut en smartare lösning.

Dagens bild är från en solig dag som vi tillbringade tillsammans. Klättra är kul och det tycker jag också.

Inga kommentarer: