torsdag 30 januari 2014

Ledig..

Även lediga dagar försvinner i ett huj! Idag är det torsdag och jag tycker inte jag hunnit med särskilt mycket. Tog naturligtvis fel på dag, när jag skulle till frissan, men hon var vänlig nog att klämma in mig på lördag. Lyckligtvis har det inte hänt mer än en gång tidigare på alla dessa år jag åkt 10 mil enkel resa för att klippa mig. Jag kommer inte att byta frisör förrän hon går i pension och vi får hoppas det dröjer.

Skulle boka tid hos min läkare idag. Ingen enkel sak! Hennes schema öppnar en vecka i taget och hon är väldigt populär. Svårt att tajma, men fick tipset att ringa tidigt den morgon schemat släpps. Det är tamejtusan som att försöka får biljett till en rockkonsert. Spännande att se om jag lyckas!

Imorgon ska jag umgås med lilla Yrvädret flera timmar än vanligt, för dagiset är stängt. Det ska bli väldigt kul, och jag kommer att vara alldeles slut när kvällen kommer. Den tjejen vet hur man håller igång mormor.

Inga kommentarer: