onsdag 2 januari 2013

Vilken härlig överraskning!

Efter besöket hos frissan, var det meningen att jag skulle sammanstråla med äldsta dottern och en mycket kär vän. Jag skulle bli bjuden på försenad födelsedagsmiddag på restaurang. När jag kom dit satt där ett helt gäng av mina barndoms/ungdomsvänner. Vilken underbar överraskning! Som jag nog nämnt tidigare brukar jag sällan vara helt nöjd med den mat jag får in på restaurang. Idag gav jag kocken fria händer och vilken läcker mat jag fick! Det är nog en av de bästa rätterna jag ätit ute på alla 30 år jag varit vegetarian! Restaurang Stora Torget, rekommenderar jag starkt för den som har vägarna förbi Sala och är hungrig. Det blev några timmar verkligt trevlig samvaro och jag längtar redan efter nästa gång vi kan ses. Det är nämligen svårt med logistiken, och jag är imponerad att de lyckades få ihop den idag, och helt utan min vetskap. Snyggt jobbat tjejer!

Bilden visar det jag bjöds på idag. Ser det inte smaskigt ut så säg?

Inga kommentarer: