tisdag 22 januari 2013

Vargavinter!

Det gillar jag! Det är så otroligt vackert ute, när solen skiner och snön glittrar. Så har det varit i flera dagar nu.

Tyvärr fungerar det inte att föra över mina egna bilder längre från datorn. Hoppas Google fixar till det snart.

Imorgon fyller lilla barnbarnet 2 år! Då blir det tårta. Vi har köpt en trehjuling, som hon förhoppningsvis får mycket kul med.
Photo: Nästan fyra timmar tog det ,men fan vad bra det blev trots att jag var mycket skeptisk! <3


Sen var det största barnbarnet..hon har skaffat sig en mastodonttatuering på låret. Mycket vacker!Jag misstänker att det numera är vanligare att ungdomarna tatuerar sig än att dom inte gör det. Jag har frågat om jag fick lägga in en bild här, och hon samtyckte, så här är den alltså..



Inga kommentarer: