lördag 1 januari 2011

Ett nytt år...











Nu ska man vänja sig vid att skriva 2011. Det brukar ta någon vecka innan det sitter.


Den ljusa delen av nyårsaftonen var något alldeles fantastiskt vacker! Framåt kvällen kom snön, som väderfolket lovat och nu blir det säkert kaos på vägarna igen.


Jag ser fram emot det nya året med spänning. Först ett nytt barnbarn, och så småningom en liten resa. Resten är höljt i dunkel och det är kanske bra, det vore inte kul att veta allt i förväg.



Inga speciella nyårslöften, utan jag forsätter på den utstakade vägen. Kanske jag ändå ska dra ner lite på bokinköpen. Bokhyllorna är fulla och massor är fortfararande olästa. Ska det bli något nytt får det bli pocket. Där har jag alltså tänkt om.




Nu lägger jag in några bilder jag tog idag när maken och jag var ute. Jag bara älskar vintern när den är så här!




Inga kommentarer: