torsdag 30 december 2010

Skönt att ha lite avstånd..


Just nu finns det tydligen kackerlackor på jobbet! Jag är väldigt glad att jag inte behöver vara där förrän om en och en halv vecka! Hoppas Anticimex gör ett ordentligt jobb.


Nu är det bara drygt en dag kvar på det här året, som varit väldigt händelserikt. Då menar jag främst på det större planet. Mitt liv lunkar väl på som vanligt, men om ett par veckor kommer ett nytt barnbarn. Det kommer att göra 2011 till ett väldigt speciellt år.


December har varit kallaste december i mannaminne med trafikkaos både på vägar och järnvägar. Det är mer snö att vänta de kommande dagarna.


Jag tänkte lägga ut en bild på kackerlackor, men dom är så äckliga, så jag vill inte ha dom på min blogg. Då kanske jag aldrig blir av med dom!


Det får bli en lågt liggande sol från min terrass istället...

Inga kommentarer: