måndag 20 december 2010

Lugnt i ett Vinterland...


Det är synd om folk som stressar runt med tåg, flyg och bil. Själv har jag sakta åkt runt med yngsta dottern från granförsäljare till pralinbutik. En härlig dag! Jag hittade några fina små tomtar, som tillägg till min ännu ganska blygsamma samling. Dom ska helst vara handgjorda, eller på annat sätt speciella.


Jag blev utskrattad av maken, när jag kom hem med en kvist trollhassel. Den ska jag hänga upp i terrassfönstret med julgranskulor i! Jag vet att det blir fint, för jag kopierar rakt av från ett café...


Nu har jag läst ut Ann Cleeves, Blue Lightning. Jag blir verkligen sugen att åka till Shetlandsöarna, men det är nog en resa mer strapatsfullt än att åka till Himalaya. Hoppas hon fortsättar att skriva om Jimmy Perez, för jag har många frågor om hans framtid.

Inga kommentarer: