onsdag 28 juli 2010

Lätt som en plätt!

Idag lade jag in två annonser på Blocket, och på en halvtimme hade jag sålt det jag ville! Jag fattar inte att det kan gå så snabbt. Sitter folk där och kollar hela tiden, eller är det bara en ren tillfällighet att dom hittade till mig direkt.

Lasse har verkligen lyckat med sitt surdegsbak. Igår gräddade han äntligen det finska surdegsbrödet som han påbörjade två dagar tidigare. Det blev så gott! Nu har jag en egen bagare här hemma, inte illa..

Bara några få dagar kvar på semestern, men det känns helt okej. Man kan ju inte vara ledig för evigt. Det har varit en väldigt bra semester och förutom resan och små utflykter hit och dit så har jag gjort lite nytta också.

1 kommentar:

Anonym sa...

Det är inte illa med en privat bagare!!!
Själv fick jag ta hand om översvämmning, på toan och lagret i morse!! Rann ner från taket, så står det en lufttork och golvet är upprivet!! KUL!!!
Jobbar natt 3 på raken! Vi höres, Kramis