fredag 23 juli 2010

Ja, Herregud!


Maken och jag åkte båt från Grisslehamn till Eckerö, snusförrådet måste fyllas på. Det jag bevittnade i Taxfreebutiken kan inte benämnas annat än; vansinne! Folk blir som tokiga när dom ser sprit och godis i stora mängder, och till lägre pris än hemma. Jag såg till och med min egen man nästan slåss om dom sista snusstockarna! Det var så när att hans snus-konkurrent fick armen bruten av en skjutdörr. Alla medel är tydligen tillåtna.


Middagen vi åt var i alla fall utsökt och jag avslutade med en ljuvlig Tiramisu. Alltså behövde jag inte laga mat idag heller. Nu älskar ju jag att laga mat, så det är inte det som är det fina utan att sätta sig ner vid dukat bord och bli serverad.

1 kommentar:

Anonym sa...

Och du som lagar så god mat oxå!
Vad åt ni för gott då?
Kraaaam, Ulla