tisdag 9 maj 2017

Kallt!


Bara några varmgrader och snöbyar! Jag kollade i bloggen hur vädret var för ett år sen..25 grader och hade så varit sedan första maj. 

Vi har i alla fall lagt golvet på terrassen och förberett för varmare tider. Vi kommer inte att ha så många blommor eftersom vi är bortresta i två veckor runt midsommar.

Ytterligare ett världsarv har vi besökt. Skogskyrkogården. Jag tittade på den svenska Världsarvslistan och upptäckte att många har vi redan sett, men inte alla. Kan bli ett projekt framöver. Jag älskar att åka bil (märk väl, inte köra) och titta på intressanta saker. 

Min träning fortsätter i lagom takt. Jag har en app som hela tiden tjatar på mig att vara mer aktiv, men den använder jag mest som stegräknare. Där noteras bara promenaderna och inte styrketräningen. 

Bilderna idag visar städning på terrassen innan plattorna kommer på plats och en liten kille som har fått keps.

Inga kommentarer: