lördag 27 maj 2017

En minisemster...

Ett par dagar uppe i vackra Dalarna känns verkligen som semester. Där kan vi sova i det lilla härbret och njuta av lugnet. Den har gången fick jag göra något som jag verkligen längtat efter. Jag fick åka fyrhjuling i skog och mark! Märk väl, inte köra! Jag satt bakom mågen och for igenom byn och ut i skogen med håret fladdrande i vinden. Mycket kul! 



Gårdagen var överraskningarnas dag. Meningen var att jag och en före detta arbetskamrat, tillika en mycket god vän, skulle hälsa på en annan kollega som flyttat in i ett hus vid kusten. Till min stora glädje hade de även bjudit ytterligare tre tjejer. Jag hade absolut ingen aning och det blev en härlig eftermiddag med många gamla minnen, lite skvaller och massor med skratt. Underbart!

Ikväll blir det mat med lilla familjen igen. Jag har längtat efter barnbarnen.






I helgen blir det uppåt 30 grader, men jag tänker inte klaga (i alla fall inte högt).


Inga kommentarer: