lördag 3 oktober 2015

Och så blev det oktober...

Fantastiskt väder så här långt, tre dagar in i oktober. Jag har visserligen haft motorvärmare en natt, men då var det fortfarande september.

Idag lyckades jag komma en timme sen till jobbet. Det är vådan med att ha olika arbetstider. Jag för betala igen det i eftermiddag istället, så ingen skada är skedd. Hemma på gården är det höststädning som jag slipper delta i. Alltid något.

En lindrig förkylning har nästan passerat och även lilla Yrvädret har varit krasslig. 

Om en vecka tar vi en tur till Fredrikstad i Norge. Det blir en lagom lång bilresa den här gången. 

Nu har jag börjat med den omdiskuterade boken  Det som inte dödar oss, den fjärde boken i Milleniumsviten. Så här långt tycker jag att David Lagerkrantz gjort ett bra jobb. Jag gillar honom som författare. 

Inga kommentarer: