måndag 18 november 2013

Ojojoj!

Nu går det undan! Redan den 18:e november och jag har varit väldigt dålig att uppdatera min blogg. Försökte några gånger från jobbdatorn, men det ville sig inte.

Snön lyser fortfarande med sin frånvaro, till mångas glädje har jag förstått, men jag vill ha lite vitt på marken nu. Det är så väldigt mörkt och murrigt när inte solen tittar fram.

LATMASKEN

Jag har inte mycket att berätta om för det är som vanligt jobb, lite barnvaktande och hushållsgöromål. Därtill en hel del vila...Jag har tyvärr inte kommit igång med min träning än. Jag som var så duktig förra hösten och våren. Sen kom den härliga sommaren emellan och därmed kom latmasken tillbaka. Skärpning! Det gäller bara att få in rutinerna igen, kroppen behöver några rejäla genomkörare per vecka för att hålla livet ut. Promenerar gör jag förstås. Mina stavar fick nya skor häromdagen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Testar att kommentera!