söndag 3 november 2013

Och så var det november...

Lite dimmigt och grått idag. Jag jobbar hela helgen, så det spelar inte så stor roll för min del, men jag tänker på alla som bara är lediga i veckosluten..





Knackade nyss ner ett meddelande till Ekolådan. Jag får en grönakslåda levererad därifrån varannan vecka till ett ganska saftigt pris. Fina produkter och det blir lite mindre släpande för vår del. Nu skrev jag till dem och kom med ett litet förslag: Det vore galant om man kunde få berätta från början vilka grönsaker man inte vill ha av olika anledningar och få lite mer av andra istället. Som det är nu kastar jag tyvärr ett och annat i komposten och då blir det en väldigt dyr låda helt plötsligt! Nu väntar jag med spänning på svaret. Jag tillade också att jag nog tyvärr måste avsluta min prenumeration om det inte går att ordna. Som om de bryr sig! Idén är fantastisk så länge man nyttjar allt.

Inga kommentarer: