söndag 13 oktober 2013

Halva oktober..

Efter köldknäppen jag skrev om förra gången har det varit ett väldigt fint höstväder. Brittsommar kan man nog säga.

Idag har vi packat undan utemöblerna, så nu får snön komma. Kanske lite tidigt än, men det har hänt förr. Om en vecka åker vinterdäcken på. Det gäller att vara förberedd.

Det mesta rullar på som vanligt, utan några störande moment. Lugnt och skönt, det är så jag vill ha det. På jobbet väntar kanske stora förändringar, eller inte..Myndigheten ska ju stuvas om ordentligt, men jag vet inte om det drabbar just oss.

Den sanna historien om Pinocchios näsa (inbunden)Ni älskar dem inteFrån Holmes till Sherlock (inbunden)
Just nu skrattar jag gott åt Evert Bäckström, Leif GW Perssons osannolika kommisarie.Den sanna historien om Pinoccios näsa, E-bok.

 Samtidigt lyssnar jag på Ni älskar dem inte, av den brittiska deckarförfattaren Belinda Bauer. Det här är den tredje boken jag lyssnar på av henne. Riktigt bra.

Och som "vanlig" bok, Från Holmes till Sherlock, skriven har Sherlock Holmesnörden Mattias Boström.

Jag behöver alltså aldrig ha tråkigt.

Inga kommentarer: