söndag 1 september 2013

Allting har ett slut...

Nu är semestern slut för den här gången och imorgon är det dags att jobba igen.

Det har varit en otroligt härlig ledighet. Jag tror att fyra veckor är den ultimata ledigheten, varken kortare eller längre är bra, tror jag.

Torsdag till fredag var vi på ett spontanbesök till äldsta dotterns sommarställe. Det har åretruntboendestandard och kommer väl att bli det så småningom också. Ett helt fantastiskt ställe i alla fall, långt, långt bort från civilisationen. Dalarna är vackert!

Ett par andra små utflykter har vi också hunnit med sen vi kom hem från Gotland. En hel del tid med lilla Yrvädret har det också blivit, då mor och far varit på kalas.

Det ska bli riktigt trevligt att komma tillbaka till jobbet igen. Turbulensen kommer väl att kvarstå, så man vet aldrig vad som händer. Lugn, ro och trygghet är avskaffat på arbetsmarknaden tror jag, och då är det väl tur i oturen att det inte är så många år kvart till pensionen. De orden trodde jag aldrig jag skulle yttra....

Några bilder från senaste veckan får illustrera detta inlägg.





Inga kommentarer: