söndag 12 september 2010

Gröna Lund..




Underbart väder idag. Vi åkte in till Grönan för att träffa äldsta dotterns familj. Det är ofattbart vad dom lyckats trycka in på denna begränsade yta! Nu kan det inte få rum något mer och den enda åkattraktion jag klarat av, Pariserhjulet är borta..


Att ha bilen med sig till stan är inte så smart, svårt att hitta parkering. Men å andra sidan fick vi en rejäl promenad över till Djurgården. Det känns som om man vill ta vara på varje sekund av värme innan vintern kommer.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej
Jag klarade inte ens pariserhjulet! Det är för jäkla högt allt! Ann-Marie lurade mig en gång att åka bergodalbanan, och jag spydde och grät när jag kom ner. Aldrig mera!!! Skulle ha varit hos läkaren idag, och bli sjukskriven, men dom ringde, hon var sjuk??!! Dom ska höra av sig imorgon om ny tid. Men jag blir hemma nu iallafall, MÅSTE försöka bli bra i handen. Ha det så bra, och så hörs vi hoppas jag!!! Sudden blir bara piggare varje dag, skööönt!!! Kraaamis, Ulla & Sudden