torsdag 11 mars 2010

Nollad...


Idag har jag nollat mitt konto på Bibblan för en tid. Jag ska inte låna eller reservera en enda bok förrän jag läst mina egna som ligger och samlar damm här hemma. En princip jag har är att inte ställa in boken i hyllan förrän den är läst. Den försvinner gärna i mängden och blir bortglömd för alltid om den hamnar i bokhyllan. Nu fungerar inte det här alltid, då skulle högarna bli både för skymmande och skrymmande på mitt sängbord. Men tanken är väl god?


Nu ska jag fortsätta att kolla på en DVD-box som jag lånat. Life on Mars, ännu en av alla dessa fantastiska engelska TV-serier!


En vinterbild är väl ännu på sin plats, men nu kan vi nog kalla det för vårvinter. Idag ligger temperaturen kring nollan. Bilden är från januari någon gång...

Inga kommentarer: