lördag 26 december 2009

Sista juldagen för i år..


En vän ramlade och fick hjärnskakning. Det är livsfarligt att gå ut utan halskskydd just nu. Jag rekommenderar dessa. Oj vad stora dom blev!!




En lugn och trivsam jul, trots att jag måste jobba lite också. Det är visst mellandagsrea, men det skulle jag inte bry mig om även om jag var ledig. Hur kan man vilja trängas i affärer om man slipper, bara för att spara några kronor!?




Årets vegetariska Jansson blev väldigt lyckad. Det kan vara lite svårt med sältan, där finns ju ingen ansjovis, men med lagom mycket örtsalt fixar det sig. För lite och för mycket skämmer allt, så sant som det är sagt. Så pratade min mamma...




Presentkortet från Adlibirs ligger fortfarande och väntar. Om jag hade lite is i magen skulle jag vänta till bokrean, men det kan jag inte. Jag vill handla NU!

Inga kommentarer: