fredag 15 december 2017

Vi närmar oss jul..

Ingen stress alls i år. Vi har förberett så mycket vi kan och till helgen åker vi bort några dagar. Det är ju dags för mig att fylla Pensionär. Om det rapporeterar jag senare.

Vi har haft några dagar med snö men nu regnar det bort. De lovar dock att det kan bli en vit jul i hela landet i år. Det återstår att se.

Det har inte blivit så mycket barnpassande på sista tiden, men vi träffas ofta i alla fall. Den lille killen utvecklas till en envis och väldigt fordonsintresserad individ. Här är en annan favorit,att plaska med vatten. Den stora tjejen är som en skolflicka nu, läser och räknar utan problem. 

Jag har visst inte nämnt min födelsedagspresent som jag fick lite i förtid. En läsfåtölj med fotpall. Det är något jag längtat efter i många år, en läshörna. 




Inga kommentarer: