torsdag 6 oktober 2016

Hur hinner man jobba egentligen..

Min långa ledighet har gett mig en föraning hur det kommer att kännas den dag jag slutar för gott. Varje dag har jag haft något trevligt att göra och helt utan att behöva stressa.

I förrgår fick vi våra nya vitvaror. Jag har redan bekantat mig ordentligt med spisen. En induktionshäll som är helt nytt för mig, men en positiv upplevelse.

I går var vi inne i storstaden. Vilken trafik! Jag fick äntligen besöka butiken Paradiset som säljer i stort sett bara ekologiska varor och till vettiga priser. Mycket var betydligt billigare än hemma på Coop. Jag blir alldeles vindögd när jag ser allt som finns. Problemet är att man måste ha bilen med sig och att hitta parkering är ingen barnlek. 

Idag fick vi besök av en arbetskamrat med hund. Mycket trevligt! Hunden fann sig snabbt tillrätta i soffhörnet. 

Inga kommentarer: