onsdag 17 december 2014

Pigg som en lärka..

Icke! Nu jobbar jag min tredje supertidiga dag och jag kan inte påstå att jag kommit in i någon morgonrytm. Dock har jag sovit gott, jag hade befarat det motsatta. Nu har jag tre tidiga mornar kvar, plus en halvtidig, då jag ska på julavslutning på förskolan. Sen är det semester!

Idag snöar det faktiskt lite. Kanhända min fuchsia har givit upp nu, men igår mådde den bra. Mitt i december!

Inte en julklapp är köpt än, men då är det bara lilla Yrvädret som får paket, så jag ska nog hinna med det också. Maken har semester för julpyssel, men jag tror inte så mycket blivit gjort ännu. Den nitritfria, ekologiska julskinkan är inhandlad i alla fall. OCH den holländska edamerosten. Ett absolut måste för min del, annars blir det ingen jul. 

I år skickar jag inga julkort. Det blir hälsningar på Facebook och de som inte har det får telepatiska hälsningar. Jag glömde helt enkelt och nu är det nog för sent.

Inga kommentarer: