måndag 3 november 2014

Ledig..

Nu har jag en ganska lugn jobbperiod framför mig. Jag kanske har planerat lite tokigt, för mot slutet av sexveckorsschemat jobbar jag nästan varje dag.

Förra veckan var jag och Yrvädret på utflykt. Hon hade höstlov från dagis. Det blev Stockholm tur och retur med Arlanda Express. En liten tur med dubbeldäckare också. Visserligen tröttnade hon efter tio minuter, så vi gick av, men hon var nöjd. Då fick vi oss en trevlig promenad tillbaka till Centralen i det härliga höstvädret.

Längesen jag rapporterade något om mitt läsande, men jag försäkrar att det pågår på alla fronter. Bok, E-bok och ljudbok. Jag köpte en ny surfplatta för en tid sen, så det är min nya läsplatta numera. Oroade mig lite för vad som skulle hända med de böcker jag redan laddat ner på min förra platta, men de följde snällt med. Teknikens under! Hur sjutton går det till?

Inga kommentarer: