torsdag 26 december 2013

Annandag jul..

Julaftonen var mysig med god mat och annat gott. Det var bara Yrvädret som fick paket, och mamman och pappan hade prickat helt rätt där; ett parkeringshus med bilhiss! För att få lite balans bland leksakerna kommer jag att köpa ett dockhus till födelsedagen. Hoppas jag inte lovar för mycket nu, det kan kosta en förmögenhet. Jag har inte forskat i den saken ännu.

Juldagsmorgonen jobbade jag, sen var jag utslagen resten av dagen, men efter en lång natts sömn är jag redo att jobba igen. Det blir nog ganska lugnt, även om folk reser som om det var en mänsklig rättighet. Jag är väldigt kluven där. Även om resandet gör att jag har jobb, innebär det en enorm påfrestning på jordklotet. Nu är det lite svårt att sadla om, nu börjar snart nedräkningen istället.

Inga kommentarer: