tisdag 16 april 2013

Skräpkommentarer..


På senare tid har jag fått en massa obegripliga, irrelevanta kommentarer på min blogg, förmodligen spam. Jag har därför blockerat möjlighet att kommentera för andra än Googleanvändare. Eftersom det inte är så många som läser min blogg, och ännu färre som kommenterar, så blir det inget problem. förstår bara inte vad dessa idioter har för glädje av att sprida sin skit.

Känner du lust att göra ett inlägg, så är det bara att bli Googleanvändare helt enkelt. Det trodde jag att alla var, förresten.

Av tre härliga, ograverade fridagar har jag nu två kvar. Imorgon ska jag äta lunch hemma hos en olycksdrabbad kollega. Jag har aldrig varit där tidigare, så det ska bli trevligt.

Idag har jag gjort en god gärning. Jag har skänkt bort två böcker, som betytt mycket för mig, till en god vän. Hon är på väg att bli medveten, och det ska uppmuntras. Böckerna är Den hemlige kocken och Äkta vara av Mats-Eric Nilsson.

Igår läste jag ut en bok av en av de bästa deckardrottningarna i Norden, Unni Lindell. Djävulskyssen, heter den och som vanligt är hon lysande. Spännande in till sista ordet...

Slutligen lägger jag in en bild som gör mig glad...




Inga kommentarer: