lördag 31 mars 2012

Apropå Facebook..

En vän på Facebook frågade om någon hade tips på bra dunkuddar.. Jag kunde inte låta bli att antyda att dunkuddar är ingen bra ide, om man vill ha ett gott samvete. Det är ju som bekant den bästa huvudkudden. Efter ett tag tog jag bort den kommentaren. Det var inte precis det rådet hon ville ha, och varför ska jag förstöra stämningen? Vi har också haft dunkuddar, men dom försvann illa kvickt, när man fick veta hur tillverkningen går till. Jag vet att det finns en ekonomisk aspekt på det hela, vettiga dunkuddar kostar tusentals kronor. Men det finns bra alternativ till bra priser.  Så länge folk inte bryr sig kommer djur och natur att fara illa, till och med riktigt illa.. Eftersom så få läser min blogg behöver jag inte känna mig mästrande. Ni vet vilken tråkmåns jag är...

Inga kommentarer: