torsdag 5 maj 2011

Ett avslutat kapitel..



För den här gången kanske jag ska tillägga. Jag har nämligen avslutat mitt medlemskap i tre bokklubbar! Eftersom jag beslutat mig för att inte köpa så många böcker i framtiden, är det bara onödigt jobb att hålla koll på alla avbeställningar. Ibland har jag missat och då blir det väldigt besvärligt att returnera. Jag är fortfarande medlem i den bästa av dem alla, Böckernas klubb. Vill jag trots allt köpa en bok då och då, är Adlibris och Bokus väldigt bra alternativ. Billigt och snabb leverans.

Just nu har jag lite tekniskt strul med Storytel. Trist, för den tjänsten gillar jag. Skickade en fråga och väntar på svar.

Våren har tagit en liten paus i våra trakter, men jag hörde nyss att den finns i Skåne. Den är så välkommen tillbaka.

Inga kommentarer: